Top latest Five ماگ حرارتی Urban news

Wiki Article

اشتراک گذاری در پیام رسان ها پیام رسان مورد نظر خود را انتخاب کنید تلگرام واتس اپ آدرس کپی شود ! کالای مورد نظر شما در استان فروخته می‌شود:

نحوه‌‌ی کار با ماگ حرارتی بدین صورت است، در ابتدا که داخل لیوان خالی است و در دمای معمولی اتاق قرار دارد طرح روی ماگ کاملا مشکی است اما وقتی که داخل آن نوشیدنی داغ می‌‌ریزید، کم کم طرح مشکی محو شده و طرح چاپ شده بر روی آن نمایان می‌‌گردد.

قیمت ماگ تغییر رنگ با احساسات به طرح، مدل، جنس و کیفیت آن بستگی دارد اما معمولا ماگ حرارتی احساسات از قیمت مناسبی برخوردار میباشد بطوری که به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید.

ماگ های سرامیکی با رنگهای متنوع پاستیلی و ملایم و طرح های فانتزی عروسکی یکی از اکسسوری های موردعلاقه ی دختران می باشد که هدیه ای دوست داشتنی و یا سوغاتی محبوب برای آنها به شمار می آید.

موادی که در بدنه ماگ حرارتی عامل تغییر رنگ می شوند مواد لوکودای هستند. در واقع مواد حساس به دما یا جوهر هایی هستند که رنگ دارند و ترانما (مانند شیشه) هستند و با تغییر حرارت مرئی می شوند. مواد لوکو دای را می توان با روش چاپ روی صفحه روی هر گونه سطحی سوار کرد و از خواص آن استفاده کرد.

.. می باشد که از آنها می توان به عنوان یک وسیله تزئینی روی میز و یا داخل بوفه دکوری نیز استفاده کرد.

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

لیوان ماگ در انواع ساده، دوجداره، دسته دار، درب دار و... طراحی میشوند و بعضی از ماگ ها به همراه قاشق و زیره ی هم رنگ و هم طرح نیز ارائه می شوند که یک ست نوشیدنی کامل را تشکیل می دهند.

ماگ هایی که فاقد دسته هستند طراحی آرگونومی دارند و می توان آن را به راحتی در دست گرفت و از آن استفاده کرد.

اگه خیلی روی طرح حساسین و طرح‌های موجود ماگ حرارتی راضیتون نمی‌کنه، پس وقتشه خودتون طرح دلخواه‌تون رو پیدا کنین و سفارش چاپ روی ماگ حرارتی رو توی سایت کادینر ثبت کنین.

وقتی بخوایم به این سوال که ماگ حرارتی چیه و چه کاربردی داره، می‌تونیم بگیم که ماگ جادویی یه لیوانه که معمولاً از جنس سرامیک یا استیل ساخته و توی بدنش، از جوهر مخصوص و اکسیده استفاده میشه.

اگر مدت زمان زیادی طول می‌‌کشد که نوشیدنی خود را میل کنید، بهتر است از طرح‌‌های درب دار آن استفاده کنید چرا که مدت زمان بیشتری می‌‌تواند مانع از سرد شدن نوشیدنی شما شود.

قاشق نیز از وسایل جانبی است که باید هنگام ??????? ????? خرید در نظر داشت، اگر تمایل به هم زدن نوشیدنی خود را داشته باشید خرید طرح‌‌هایی که همراه با قاشق هستند برایتان کاربردی‌‌تر است چرا که ممکن است هم زدن آن با هر نوع قاشقی میسر نباشد.

این ماگ ها به دلیل وجود فیلترهای تفاله دار مناسب دم کردن دمنوش و چای می باشد. ماگ دمنوش دارای تنوع بسیار زیادی است.

Report this wiki page